1.11.
Познайомилися із учителем української мови та літератури. нам одразу дали зрозуміти, що нас тут бачити не дуже раді, але таки доведеться. одразу розділили класи, хто у якому буде проводити уроки, ознайомилися із програмою, розкладом уроків. Настрій був не дуже... та це і зрозуміло.
4.11.
Були на уроці англійської мови. Діти дуже активні. Є 2 гіперактивних учня, з якими треба було знайти спільну мову. Взагалі враження від уроку таке - волосся дибки. Не дуже хочу бути вчителем.
7.11.
Знов на уроці англійської. Починаю звикати до дітей. Але все ж таки ще боязко.
11.11.
Нічого нового. Знову урок англійської мови.
Звикла. Навіть цікаво. Нареготалися з поведінки учнів, які то б'ють один одного, то регочуть незрозуміло з чого, то у носі колупають)))))
Потім обговорення конспекту уроку, бо 14.11 вже буду вести урок.
14.11.
Провела урок англійської мови. Хвилювалася перші 5 хвилин уроку, потім все стао на свої місця.
Зрозуміла те, що потрібно тримати увагу учнів, бо якась маленька дрібничка може звести всі старання на нівець. На гіперактивних учнів простіше постійно не звертати уваги та не робити зауважень, а просто давати більше роботи, постійно ставити їм питання - тримати на собі їхню увагу.
В цілому - не поганий початок.
15.11.
Почали дивитися уроки української мови. Ще не бачила свій клас. Цікаво.
16.11.
Як то кажуть "з корабля на бал" - прийшли дивитися урок української мови. Це був клас Жені Купрієнко. Уроки спарені. 1й урок дивилися, 2й проводила Женя. Вчительці потрібно було йти на якійсь відкритий урок, і вона доручила Жені проведення уроку. Непогано, але без підготовки, самі розумієте... Очі по 5 копійок... Що це було???
21.11.
Вперше побачила свій клас. Діти розумні, але працювати не бажають, точніше бажають, але не всі. Декілька дівчаток активні, а інші не дуже.
У класі є хлопчик, який брав участь у олімпіаді з літератури. Розумничка. Дуже відповідальний. 5 хвилин на початку уроку приділили йому. Він розповідав що було складним на олімпіаді. Разом всі розбирали. Вчителька сказала, що йому "автоматом" поставить 12 балів за семестр. З одного боку, я розумію, що це гарне заохочення для нього і для інших, але мені здається це є "квитком" до неробства. Хоча, дивлячись на цього хлопця, я розумію, що це не так.
В цілому, враження від класу гарні.
24.11.
Урок літератури. "Тарасова ніч". Складна, на мою думку, поема для 6го класу. Всі ці криваві сцени... Навіщо? Діти не дуже зрозуміли, хоча вчитель розжовував їм кожне слово. Згадую себе... Теж би нічого не зрозуміла, бо у гоові квіточки, ляльки, а тут кров, різня...
28.11.
Вела урок мови. Тема: Прикметник як частина мови. Провела погано. Каюся. Підготувалася дуже погано... Були на те свої причини...Була присутня Валентина Володимірівна, які потім дала мені прочухана))) Було соромно.
Після обговорення спілкувалися із керівником. Вона розповідала що і як треба робити.
1.12.
Проводила урок української літератури. Спиридон Черкасенко "Маленький горбань". Робила все майже на ходу, бо при обговоренні конспекту з учителем, було все поставлено з ніг на голову. Під час уроку з'ясувалося, що те, що планувалося зробити вже зроблено, а до дзвінка ще багато часу. Тому, замість запланованих 2х частин твору, розібрали 4.
Було краще, ніж 1 урок мови, але все ж таки, мені не сподобалося. Якась в мене аппатія. Нічого мені не потрібно, нічого не хочу, нічого не можу...
Обговорили хід уроку з Валентиною Володимирівною, яка, знову ж таки, була присутня на уроці. Знову дали прочухана... Заробила, не сперечаюся.
2.12.
Проводила урок мови. Якісні, відносні та присвійні прикметники.
Підготувалася. Вже почала розуміти клас потроху. Починає подобатися. На мою думку, пройшло не дуже погано. Тільки от темп дуже низький. Не виходить у мене швидше. Доводиться розжовувати.
5.12.
Урок мови. Прикметники твердої і м'якої груп, їх відмінювання.
Відмінювали прикметники. Що мене здивувало, так це те, що навіть учні, які не дуже цікавляться предметом, добре все зрозуміли і швидко працювали. Але знову ж таки, поки розбирали - час сплинув. Не встигла зробити все, що планувала.
Але вже краще. Депресія зникла, можна працювати на повну.
8.12.
Заліковий урок з літератури.
1 урок продовжували тему "Маленького горбаня", складали план характеристики персонажа. Знову розжовували та пережовували ще раз. Своєрідна підготовка до твору.
На 2му уроці діти писали твір. 1 з них я прочитала після уроку. Добре. Значить щось можу. Вчителька похвалила. Це не може не радувати.
Здається, і дітям сподобалося, бо постійно підбігали і питали, чи буду я в них ще вести уроки. Потім, після задовільної відповіді, біжали із криком "ура"))))))
Для себе зрозуміла, що літературу вести простіше, ніж мову. Мені більш до душі.
9.12.
Подобається все більше і більше. Звикаю до всього, навіть до скажених криків у коридорі. Учні вітаються - приємно)))
Уроки проходять дуже легко. Не помічаю, як спливає час. Мабуть уже влилася.
16. 12.
Проводила класний час у 7-А класу. Цікавий досвід. Але трохи не вистачило дисциплінованості учнів. Всі хотіли відповісти, висказатися, переривали один одного. Доводилося постійно заспокоювати. Але в цілому мені сподобалося. Плідно поспілкувалися, учні правильно сприйняли те, що я хотіла до них донести.
Познайомилися із учителем української мови та літератури. нам одразу дали зрозуміти, що нас тут бачити не дуже раді, але таки доведеться. одразу розділили класи, хто у якому буде проводити уроки, ознайомилися із програмою, розкладом уроків. Настрій був не дуже... та це і зрозуміло.
4.11.
Були на уроці англійської мови. Діти дуже активні. Є 2 гіперактивних учня, з якими треба було знайти спільну мову. Взагалі враження від уроку таке - волосся дибки. Не дуже хочу бути вчителем.
7.11.
Знов на уроці англійської. Починаю звикати до дітей. Але все ж таки ще боязко.
11.11.
Нічого нового. Знову урок англійської мови.
Звикла. Навіть цікаво. Нареготалися з поведінки учнів, які то б'ють один одного, то регочуть незрозуміло з чого, то у носі колупають)))))
Потім обговорення конспекту уроку, бо 14.11 вже буду вести урок.
14.11.
Провела урок англійської мови. Хвилювалася перші 5 хвилин уроку, потім все стао на свої місця.
Зрозуміла те, що потрібно тримати увагу учнів, бо якась маленька дрібничка може звести всі старання на нівець. На гіперактивних учнів простіше постійно не звертати уваги та не робити зауважень, а просто давати більше роботи, постійно ставити їм питання - тримати на собі їхню увагу.
В цілому - не поганий початок.
15.11.
Почали дивитися уроки української мови. Ще не бачила свій клас. Цікаво.
16.11.
Як то кажуть "з корабля на бал" - прийшли дивитися урок української мови. Це був клас Жені Купрієнко. Уроки спарені. 1й урок дивилися, 2й проводила Женя. Вчительці потрібно було йти на якійсь відкритий урок, і вона доручила Жені проведення уроку. Непогано, але без підготовки, самі розумієте... Очі по 5 копійок... Що це було???
21.11.
Вперше побачила свій клас. Діти розумні, але працювати не бажають, точніше бажають, але не всі. Декілька дівчаток активні, а інші не дуже.
У класі є хлопчик, який брав участь у олімпіаді з літератури. Розумничка. Дуже відповідальний. 5 хвилин на початку уроку приділили йому. Він розповідав що було складним на олімпіаді. Разом всі розбирали. Вчителька сказала, що йому "автоматом" поставить 12 балів за семестр. З одного боку, я розумію, що це гарне заохочення для нього і для інших, але мені здається це є "квитком" до неробства. Хоча, дивлячись на цього хлопця, я розумію, що це не так.
В цілому, враження від класу гарні.
24.11.
Урок літератури. "Тарасова ніч". Складна, на мою думку, поема для 6го класу. Всі ці криваві сцени... Навіщо? Діти не дуже зрозуміли, хоча вчитель розжовував їм кожне слово. Згадую себе... Теж би нічого не зрозуміла, бо у гоові квіточки, ляльки, а тут кров, різня...
28.11.
Вела урок мови. Тема: Прикметник як частина мови. Провела погано. Каюся. Підготувалася дуже погано... Були на те свої причини...Була присутня Валентина Володимірівна, які потім дала мені прочухана))) Було соромно.
Після обговорення спілкувалися із керівником. Вона розповідала що і як треба робити.
1.12.
Проводила урок української літератури. Спиридон Черкасенко "Маленький горбань". Робила все майже на ходу, бо при обговоренні конспекту з учителем, було все поставлено з ніг на голову. Під час уроку з'ясувалося, що те, що планувалося зробити вже зроблено, а до дзвінка ще багато часу. Тому, замість запланованих 2х частин твору, розібрали 4.
Було краще, ніж 1 урок мови, але все ж таки, мені не сподобалося. Якась в мене аппатія. Нічого мені не потрібно, нічого не хочу, нічого не можу...
Обговорили хід уроку з Валентиною Володимирівною, яка, знову ж таки, була присутня на уроці. Знову дали прочухана... Заробила, не сперечаюся.
2.12.
Проводила урок мови. Якісні, відносні та присвійні прикметники.
Підготувалася. Вже почала розуміти клас потроху. Починає подобатися. На мою думку, пройшло не дуже погано. Тільки от темп дуже низький. Не виходить у мене швидше. Доводиться розжовувати.
5.12.
Урок мови. Прикметники твердої і м'якої груп, їх відмінювання.
Відмінювали прикметники. Що мене здивувало, так це те, що навіть учні, які не дуже цікавляться предметом, добре все зрозуміли і швидко працювали. Але знову ж таки, поки розбирали - час сплинув. Не встигла зробити все, що планувала.
Але вже краще. Депресія зникла, можна працювати на повну.
8.12.
Заліковий урок з літератури.
1 урок продовжували тему "Маленького горбаня", складали план характеристики персонажа. Знову розжовували та пережовували ще раз. Своєрідна підготовка до твору.
На 2му уроці діти писали твір. 1 з них я прочитала після уроку. Добре. Значить щось можу. Вчителька похвалила. Це не може не радувати.
Здається, і дітям сподобалося, бо постійно підбігали і питали, чи буду я в них ще вести уроки. Потім, після задовільної відповіді, біжали із криком "ура"))))))
Для себе зрозуміла, що літературу вести простіше, ніж мову. Мені більш до душі.
9.12.
Подобається все більше і більше. Звикаю до всього, навіть до скажених криків у коридорі. Учні вітаються - приємно)))
Уроки проходять дуже легко. Не помічаю, як спливає час. Мабуть уже влилася.
16. 12.
Проводила класний час у 7-А класу. Цікавий досвід. Але трохи не вистачило дисциплінованості учнів. Всі хотіли відповісти, висказатися, переривали один одного. Доводилося постійно заспокоювати. Але в цілому мені сподобалося. Плідно поспілкувалися, учні правильно сприйняли те, що я хотіла до них донести.
Комментариев нет:
Отправить комментарий